keyboard_arrow_up

Consiliul Local Timisoara

Hotararea 109/26.02.2013 privind aprobarea indicatorilor tehnico-economici pentru obiectivul de investiţii "Reabilitare termică imobil Calea Şagului nr. 83, bl. 9, sc. A, B, C"

26.02.2013

Hotararea Consiliului Local 109/26.02.2013
privind aprobarea indicatorilor tehnico-economici pentru obiectivul de investiţii "Reabilitare termică imobil Calea Şagului nr. 83, bl. 9, sc. A, B, C"


Consiliul Local al Municipiului Timisoara

Având în vedere Referatul nr. SC2013 - 3917/12.02.2013 - al Primarului Municipiului Timişoara, domnul NICOLAE ROBU;
Având în vedere avizele Comisiei pentru studii, prognoze, economie, buget, finanţe, impozite şi taxe, Comisiei pentru dezvoltare urbanistică, amenajarea teritoriului şi patrimoniu, Comisiei pentru administrarea domeniului public şi privat, servicii publice şi comerţ, regii autonome şi societăţi comerciale, Comisiei pentru administraţie locală, juridică, ordine publică, drepturile omului şi probleme ale minorităţilor şi Comisiei pentru cultură, ştiinţă, învăţământ, sănătate, protecţie socială, turism, ecologie, sport şi culte din cadrul Consiliului Local al Municipiului Timişoara;
În conformitate cu prevederile art.36 alin.(2) lit.b) si alin (4) lit.d), din Legea nr.215/2001 privind administraţia publică locală, republicată şi modificată;
În temeiul art.45 alin.2 din Legea nr.215/2001 privind administraţia publică locală, republicată şi modificată;


HOTARASTE

Art. 1: Se aprobă indicatorii tehnico-economici pentru obiectivul de investiţie "Reabilitare termică imobil Calea Şagului nr. 83, bl. 9, sc. A, B, C", prevăzuţi în Anexa care face parte integrantă din prezenta hotărâre.

Art. 2: Cu aducerea la îndeplinire a prezentei hotărâri se încredinţează Direcţia Tehnică şi Direcţia Economică din cadrul Primăriei Municipiului Timişoara.

Art. 3: Prezenta hotărâre se comunică:
- Instituţiei Prefectului - Judeţul Timiş;
- Primarului Municipiului Timişoara;
- Serviciului Juridic;
- Direcţiei Economice;
- Direcţiei Tehnice;
- Direcţiei Urbanism;
- Direcţiei Dezvoltare;
- Direcţiei Comunicare;
- Direcţiei de Mediu;
- Direcţiei Şcoli, Spitale, Baze Sportive şi Instituţii Culturale;
- Direcţiei Clădiri, Terenuri şi Dotări Diverse;
- Biroului Audit;
- Compartimentului Control;
- Biroului Managementul Calităţii;
- Mass - media locale.



Presedinte de sedinta
RADU ŢOANCĂ
Contrasemneaza
SECRETAR IOAN COJOCARI

Atasament: Inidicatori_.pdf

100/18-SAG 83

Valoare euor 4.45

Denumire Valoare lei fara TVA

Valoare Euro fara

TVA Valoare TVA

1 Cheltuieli pentru obtinerea si amenajarea terenului 0 0 0

1.1 Obtinerea terenului 0 0 0

1.2 Amenajarea terenului 0 0 0

1.3 Amenajari pentru protectia mediului si aducerea la starea initiala 0 0 0

2 Cheltuieli pentru asigurarea utilitatilor necesare obiectivului 0 0 0

3 Cheltuieli pentru proiectare si asistenta tehnica 73165 16442 17560

3.1 Studii de teren 0 0 0

3.2 Taxe pentru obtinerea de avize, acorduri si autorizatii 2498 561 599.52

3.3 Proiectare si inginerie 47111 10587 11307

3.4 Organizarea procedurilor de achizitie 0 0 0

3.5 Consultanta 6282 1412 1507.7

3.6 Asistenta tehnica 17274 3882 4145.8

4 Cheltuieli pentru investitia de baza 1713553 385068 411253

4.1 Constructii si instalatii 1713553 385068 411253

IZOLARE PERETI 812894 182673 195095

MODERNIZARE TAMPLARIE 87955 19765 21109

INCHIDERE LOGII 533287 119840 127989

IZOLARE TERASA 190725 42860 45774

PLANSEU PESTE SUBSOL 71840 16144 17242

INSTALATII 9253 2079 2220.6

REPARATII TROTUARE 7599 1708 1823.8

4.2 Montaj utilaje tehnologice 0 0

4.3 Utilaje, echipamente tehnologice si functionale cu montaj 0 0

4.4 Utilaje fara montaj si echipamente de transport 0 0

4.5 Dotari 0 0

4.6 Active necorporale 0 0

5 Alte cheltuieli 54838.8 12323 13161

5.1 Organizare de santier 0 0

5.1.1 Lucrari de constructii 42838.8 9627 10281

5.1.2 Cheltuieli conexe organizarii santierului 12000 2697 2880

5.2 Comisioane, cote, taxe, costul creditului 0 0 5.3 Cheltuieli diverse si neprevazute 0 0 6 Cheltuieli pentru probe tehnologice si teste si predare la beneficiar 0 0 6.1 Pregatirea personalului de exploatare 0 0 6.2 Probe tehnologice si teste 0 0

TOTAL DG 1841557 413833 441974

VALOARE INVESTITIE FARA TVA

1841557 LEI C+M 1756392 LEI 413833 Euro 394695 Euro

VALOARE INVESTITIE CU TVA

2283531 LEI C+M 2177926 LEI 513153 Euro 489422 Euro

COTA NEELIGIBILE 4.89 % Valoare eligibila inclusiv

TVA 2171866,33 COTA U.E. 60 % reprez 1303119,81 LEI

COTA PRIMARIE 20 % reprez 434373,27 LEI COTA ASOCIATIEI 20 % reprez 434373,27 LEI

Aria utila Au= 7769 mp Cost reabilitare/mp 53 Euro/mp

 

Atasament: Referat.pdf

ROMÂNIA APROBAT MUNICIPIUL TIMIŞOARA PRIMAR DIRECŢIA TEHNICĂ NICOLAE ROBU SERVICIUL ENERGETIC ŞI MONITORIZAREA SERVICIILOR DE UTILITĂŢI PUBLICE COMPARTIMENTUL EFICIENTIZARE ENERGETICĂ CLĂDIRI Nr. SC2013- /12.02.2013

REFERAT privind aprobarea indicatorilor tehnico-economici pentru obiectivul de investiţii “Reabilitare

termica imobil Calea Şagului , nr. 83 , bl.9 sc. A ,B ,C”

În vederea depunerii proiectelor finanţate în cadrul Programului Operaţional Regional 2007- 2013, Axa prioritară 1 „Sprijinirea dezvoltării durabile a oraşelor – poli urbani de creştere”, Domeniul major de intervenţie 1.2. „Sprijinirea investiţiilor în eficienţa energetică a blocurilor de locuinţe”, termenul limită fiind 30 mai 2013, propunem aprobarea indicatorilor tehnico- economici pentru obiectivul de investiţii “ Reabilitare termica imobil Calea Şagului , nr. 83 , bl. 9 sc. A ,B ,C”.

Valoarea totală estimată a investiţiei este de 2.283.531 lei (inclusiv TVA) din care C+M este de 2.177.926 lei (inclusiv TVA).

DIRECTOR DIRECŢIA ECONOMICĂ DIRECTOR DIRECŢIA TEHNICĂ SMARANDA HARACICU CULIŢĂ CHIŞ ŞEF SERVICIU CONSILIER IOAN ZUBAŞCU DUMITRESCU DANIELA SERVICIUL JURIDIC

Red/Dac D.D. Ex.1